onsdag 22 oktober 2014

Selfie stick!!!

Jasså...är det den här som kommer att bli årets julklapp??!!Selfie stick som du kan ta foto av dig själv med ....bra tex om man är ut och reser så kan man ju få massor med  foton utan att alltid behöva fråga av nån..."kan du va snäll och ta en bild av mig"....nu fotar man själv hur mycket som helst med olika bakrunder och tema.Vi såg massor med turister som använde sig av selfie stick då vi senast var ut och resa.En sådan vill jag absolut ha..jag tycker det är en bra och kul grej.Skall köpa  i USA då vi åker dit i februari.Så snart blir det väl inga andra bilder på bloggen än bara selfien.En sådan stick borde jag absolut haft då jag var på eurovision i maj och annars också på mina resor.
Ja så far den här tekniken framåt och man redan väntar med spänning vad som blir nästa stora hit efter denna selfie stick.Så nu alla som fundera och förbereder sig med julklappar....tadaaa skaffa åt hela släkten selfie stick så kan ni alla på julafton sitta och ta selfien.Ingen dålig ide eller hur?!Bilderna är googlade!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar