fredag 17 oktober 2014

Väggord utav en karls synvinkel ;)

Orginalversionen av texten och rosor av M  <3

Pimpade texten

Orginalversionen av texten

Pimpade texten


Väggord i alla möjliga texter har ju varit inne ett bra tag redan....själv har jag inte så länge haft väggord men då jag sett på bloggar har jag tyckt det varit jäkligt snyggt.Bestämde mig för ett tag sen köpa några texter till sovrummet och hallen och dom passar perfekt in i min inredning.Men så delar man ju hemmet med en karl som direkt tyckte att det lite behövdes "pimp my wall words" !!!
Så jag har lite fixat och donat med lappar och texter så ni kan se hur han tyckte det kunde stå på vägg texten...ja siddu de ska vara karl folk till det!Men egentligen...varför inte.....det är väl ju egentligen en ganska trevlig text..."Always fuck me good night "...de är ju precis så där karl folket tänker och varför inte också den andra "Take  the time to smell the poo"!!Kankse det skulle rentav vara bra att lite  karl folk skulle komma på lite egna  väggord...skulle säkert vara coolt för dom som inte vill ha det så nutti dutti dulligt och gulligt på väggen.
Tillsvidare håller jag mig till orginalversionerna  av texterna men får se sen då jag tröttnat på dom om jag skiftar om till den version min karl tyckte det skulle vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar