onsdag 8 oktober 2014

Oasis of the seas #5 Vigo

Det kom in ett annat kryssningsfartyg i Vigo då vi hade hamndag.

Massor med båtar ville komma nära och se på underverket Oasis.


Det var lugnt vid poolerna då alla skulle i land och shoppa.

Iden med denna pool var att det såg ut som solstolarna var på en beach ;)
Damtoalett

Herrtoalett

Detta soldeck var på deck 15 och 16 i fören på båten.
Nere i hamnen hade dom program..låg och såg på detta från bubbelpoolen ;)


Hamnen var så full av folk som ville vinka till Oasis då vi for.


Efter en heldag till sjöss så anlände vi på lördag till Vigo.Jag bestämde att jag inte kommer att gå iland och rusa runt och se på några sevärdigheter med två kidz som hela tiden vill tillbaka till båten och simma.Såg ut att det skulle bli en varm och solig dag så jag och kidzen ville ha en skön,lat dag ute på soldeck.M tog sin ryggsäck och for i land för några timmar och kom sen tillbaka och for och surffa.Jag njöt med min spännande bok och önskade att tiden kunde stanna och jag bara kunde få vara så här lat många veckor ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar