söndag 12 oktober 2014

Sista inlägget på min drömresa!!

Jätte fin text  från min t-skjorta som jag köpte
På flyget hem..bara att inse att nu var detta härliga äventyr över...men blickar redan framåt till nästa kryssning med Allure.

Ute på deck och njöt av solnedgången!


Kronan och en härlig solnedgång!


Solnedgång sett från deck nr 16...Oasis of the seas
Tror mina händer snart börjar se ut så här(bilden googlad)
Nu är ett kapitel i min livsbok avklarad,har vänt sidan och skall börja på ett nytt kapitel ...tack alla läsare som velat följa med på min resa och se på mina fina foton och kanske fått en liten gnista..wau de där skulle jag också villa prova på.Bara och ta det som ett långtidsprojekt och börja spara ..så kanske er dröm blir sann ...som min blev.Som jag skrev så föll min första euro ner i spargrisen för ett tag sen ...nu har den redan fått sällskap av ett par euro till....går framåt sakta men säkert.... kan redan känna och se det turkosa vattnet,palmer,vita stränder och värmen från Karibien.Jag läser själv mycket rese bloggar och njuter av vad folk upplever och ser...visst bjuder den här världen på helt fantastiska ställen.På denna kryssning fick jag/vi uppleva Medelhavet,Atlanten,Gibraltarsundet,Biskaya buktens mäktiga vågor inklusive Barcelona,Malaga,Vigo,Rotterdam och Amsterdam.Nu blir det en liten paus i resande.
Nu skall jag  vänta på julen,fast jag hatar vintern så gillar jag och pynta och mysa i juletider.Men efter det börjar förberedelserna för nästa resa som kommer att bli en ny utmaning.Jag har oftast rest ensam till USA...men nu är vi på väg hela family,vi flyger till Los Angeles på vändagen den 14.2 (äldsta dottern kommer en vecka senare).Vi blir ett team i olika åldrar så det skall bli intressant och se hur vi alla kommer överens med programmet där...men som sagt over there finns det nog något för oss alla...shoppa på Victoria Secret,Hollister,Ross,Macy´s,Disneyland, ishockey,surfboard,njuta på dom härliga beachena,Mc Donalds finns där,Starbucks  och mycket mera....så tror nog vi blir nöjda allihop!!!Ni skall ha en skön höst alla läsare....själv är jag ingen höst eller vinter människa men jag jag har ju mina foton att njuta av och resor att se framemot och då vet jag att jag får tanka sol till 100%.Kramizar.Har själv tagit fotona,inte googlade ..förutom bilden med händerna.
                                               THE END of this trip...to be continued........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar