söndag 5 oktober 2014

Oasis of the seas #4 (otroliga färgspektakel)
























Dansgolvet :)






Bling bling stenar ;)


När man blickar upp kan man se hur hög detta fartyg är




I bakgrunden ser ni  Rising Tide bar som åker mellan deck 5 och 8.


Effekterna underRinsing Tide baren.
UnderRising Tide baren.


Dagarna minskar...idag är det sjödag och kryssningsdag nr 4.Tycker nog så mycket om att vara  ombord att vill nog inte hem på ett bra tag.Igen hade vi tur med vädret ..blev en super varm och solig dag....det blev soldeck hela dagen och dopp i poolerna mellan varven.M for till sitt favorit ställe "Flowride" och övade surffa.....han vill väl vara lika duktig som California surffarena då vi far dit...att han inte behöver känna sig som den tönttiga amatören från Finland ;)Tillsvidare har allt varit så underbart på denna resa som jag önskade mig....om jag skall vara ärlig så har det varit bättre än jag trodde.På kvällen for vi alla och såg på en  isshow som hade som tema "Sagor av H.C. Andersen "...helt otroligt duktiga skrinnaren och fin show.På kvällen gick vi runt och så på alla  OTROLIGT fina färgspektakel som kommer fram då det blir kväll.Jag NJUTER till 100%!!!Fotona har jag tagit själv ,dom är inte googlade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar