tisdag 14 april 2015

3D tattoos kolla vilka konstverk.

Tycker om Google ...en av mina många favoritsidor.Av en slump hamnade jag in på tatueringar och kunde inte sluta googla ....hittade flera och flera och häftigare och häftigare.Ibland undrar jag hur dom som vill ha tatueringar kan välja bland en massa fina tatueringar.En del vill ju ha egna personliga designade tatuerningar och en del hittar säker favoriter från google.Helt otroligt skickliga konstverk som människor kan fixa...lyfter hatten för alla duktiga tatueraren...det är konstverk på kroppen.
Har aldrig i ungdomen villa ha tatuering ...men för ca tio år sen så var det fem före att jag skulle fixa en tribal på nedre ryggen...fick pengar av julgubben (tack P)...men kom mig aldrig för att beställa tid och det blev framskjutet med den påföljden att jag aldrig la tautering utan köpte en snygg vinter rock i stället och måste nu erkänna att jag inte ångrade mig för nu skulle jag absolut inte villa ha nån tatuering på min kropp.Känner liksom att det inte är min stil/grej.
Men jag har inget emot folk som lagar tatueringar på kroppen och en del är som sagt verkligen fina konstverk.Visst var jag lite i panik då jag såg min äldsta flickas foton på fb då hon hade fixat tatueringar....men då jag såg dom i verkligeheten så inte var det så fy skam.
Men det är inte så billigt att ta tatueringar om man vill ha någon lite speciell eller större bild....men alla gör sina val en del lägger pengar på tatueringar och får sina minnen på kroppen...jag lägger pengar på resor och  får mina minnen i huvudet.
Men ni som är tatuerade har ju era minnen längre än mig ...för jag är i blåsten den dagen om jag blir dement då minns jag nog inte så mycket av mina härliga resor medan ni kan ställa er framför spegeln och njuta av era tatueringar.
OM jag skulle måste välja nån tautering på min kropp så skulle jag abslout villa ha en typ 3D där det ser ut som texten skulle komma fram under huden dom är mina favvon.....hittade några så otroligt fina tatueringa, skall bifoga lite googlade bilder...en fröjd för öga ..kolla vilka konstverk.Om ni vill se mera så gå in på 3D tattoo på google helt otroligt fint.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar