tisdag 7 april 2015

April....

en månad då det händer mycket.Det börjar kännas vår i luften,allt börjar sakta men säkert vakna och det börjar grönska och det börjar bli varmare och det går mot ljusare tider och det är min äldsta dotters  födlar månad och det är min födlarmånad,det närmar sig Vappen...ja listan kan bli hur lång som helst.
Men vi har en härlig tid framför...hoppas på många varma och soliga dagar.
Många har säkert städat ut påsken för  i år.....själv väntar jag med spänning då jag om en vecka kommer hem från jobb hur långt vårt påskgräs är....jag var ju lite sen med att så det...men bättre sent än aldrig...vi har fint gräs till vappen.
På jobbet har det märkts att det varit påsk...fullt upp från morron till kväll...men bra så.Tiden går snabbt och veckan går snabbt...snart är jag hemma på ledigt igen. 
När jag kommer hem måste jag på allvar börja lyssna på alla Eurovisons låtar..ligger verkligen efter...vid den här tiden brukar jag redan kunna alla låtar och mina favoriter börjar dyka upp....men jag tar igen det.
Det är ju 60års eurovisions jubileum i år ....så nu då jag inte åker till Wien så blir det en ordentlig  jubileumskväll i Lissun kisastudio (hemma).Småningom måste jag ju börja fundera på min Esc dress för i år.....skall försöka sy ihop någon snygg ,bling bling dress.
Det var lite om programmet  i april....och ni som känner mig så kommer aprils program att dubblas innan månaden är slut ...det skall gasas på hela tiden...men lovar att jag också helt bra kan ligga i soffan och nolla en dag med no program!!
Vårkänslor








I år igen hade jag planer att komma i bikini form till sommaren..men hur gick det ..se på bilden så vet ni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar