torsdag 16 april 2015

Ni som vill fynda väskor!!

Nu måste jag  erkänna att jag behöver ju inte alla mina väskor som jag släpar hem från USA...ryms ju snart inte i skåpen alla mina väskor....och när skall jag hinna använda alla.För jag vet då jag åker dit nästa gång så kommer jag hem med en hög väskor igen.
Lägger in några bilder av vilka jag tänker sälja och dessa väskor finns som sagt i Åbo.Den vita av märket Lulu Guiness är  ny och Guess leopardmönstrade väskan + plåmboken är inte  mycket använd (som nya),den mindre svarta Guess väskan är i bra skick men kankse mest använd av dom alla.Sen har jag ensvart Guess plånbok som är lite använd.....så kanske min karl har rätt då han kallar mig hamster....är nog en hamstrare som ni kankse märker.
Nu hoppas jag på detta vis bli av med någon väska...berätta gärna vidare om ni har bekanta som gillar väskor så kan dom kontakta mg på emajlen som finns på min blogg sida
Guessväska 80e (nypris runt 179e)...Guessplånbok 30e.

Lulu Guiness väska (ny) 40e.

Guess väska (lite använd) 40e.

Guess plånbok (lite använd) 20e.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar