onsdag 2 december 2015

En liten hälsning!!

Så rinner tiden iväg  och ikväll är det dags att möta M på flygplatsen.Skall bli kul att ses och börja vårt härliga äventyr tillsammans.
Men som vi pratat med min vän A...visst har världen blivit liten...nu har jag kontakt till Finland gratis via Whatsup,Skype,Messenger...och lika igår så var vi i en affär och så skulle jag visa min flicka en väska ...ja då ringde jag upp henneoch så kunde hon direkt se den via telefonen ...helt otroligt!!
Så det känns faktiskt inte som man skulle vara så lång borta som man verkligen är.

    M du skall ha en bra flygresa och skall bli kul att ses//Puss puss!!
Snart skall två knäppskallar gör Florida osäkert ;)
 
En hälsning åt M då han sitter i flyget ..hoppas han tittar ut ;)
 
...ses snart   <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar