fredag 11 december 2015

Sjödag !!

Nu som sagt har vi två sjödagar kvar...sitter ute på deck,super varmt,molningt men med härliga reaggerytmer av bandet som spelar här ute på deck,trevlig personal,kallt gott isvatten i glaset ...så lovar jag att jag mår TOPPEN!!!
Nu har jag tid för bloggen...mysigt att sitta här ute med alla trevliga passagerare som går förbi ..svänger och dansar i takt till musiken,hälsar och är glada och stannar ibland för att byta några ord...passar perfekt för pratglada,"smalltalk älskande" mig!!
Vill inte tillbaka till det mörka,dystra,ruggiga Finland där alla är så förbannat inåtvända och inte ens kan le och säga ett glatt hej då man möts.....vill bli hit!!
Men när jag lägger den sidan till så är jag skitduktig på att spara och som sagt jag har mycket planer på gång......
Skall lägga med lite foton av soldeck här ombord på Allure (kommer mera utomhus foton senare)sen skall blogga lite om vad jag gjorde innan vi kom ombord på Allure i Coral Springs hos min kompis och efter det blir det mera Allure och presentation av öarna vi har besökt.
Barnpooler ..härligt färggrannt.
 
En av dom många bubbelpoolerna.
 
 
 
Det kom liiite  regn här en dag !!!
 
 

Aquateater i aktern på båten,fotat från 15:e våningen.

Flowride..här lärde M sig surffa förra gången vi kryssade ...det är hans favvo ställe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar