fredag 18 december 2015

Julgranspynt & julkläder.

Lovade lägga in lite bilder på olika julgranspynt.....ja där fanns uppradade för alla och en var då jag gick omkring och såg på olika juldekorationer i affärerna + en massa kläder med tema jul.Tyckte dom var så fjantiga så jag gick och log för mig själv...nu harmar det så otroligt varför jag inte köpte nån härlig jumper med jultema...blev mer och mer förtjust av kläderna ju mera jag såg av dom...det blir flera jular så nu skall jag också äga någon mysig juldress i något skede :)
Själv vill jag inte ha för många olika färgskalor i min gran utan jag har vit gran med silver tema.Vet ännu inte när jag skall få den uppriggad....känns som jag helst i år skulle ha den nerpackad och inte alls ha gran för jag har så mycke andra mysiga småbelysningar i vardagsrummet + att kidzen har varsin gran i sitt rum....och julen kommer oberoende om det finns en gran här eller inte.
Egentligen känner jag inte riktigt den där rätta julstämningen i år ...med mys av paketering av klappar,pepparkaksbak,julgranspyntande...har inte ens hemma hunnit lyssna på julmusik.....tror att min hjärna ännu är där borta som vädret är +28 och sommarkänslan finns kvar  i min kropp.. så förstår nog inte riktigt att julen lurar bakom knuten.

För alla som gillar Star Wars :)
 
Här var det grannt..
Blinkande morgontossor
Pyjamasar i alla valörer och kulörer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar