söndag 6 december 2015

Kram till mitt kärleksträd!!

Jag bara måste krama om mitt älsklings träd innan vi lämnade Key West ....tycker nog palmen är ett så fin träd.Visst har björken och lönnen sin fina charm också....men nog är det något speciellt med palmer,vit sand och turkost vatten.
Nu hoppas jag verkligen på sol och turkost vatten då vi lämnar Florida för att se Karibien....där är nog nån där högt uppe som glömt att stänga kranen i detta området för nu tusan har det regnat....men  tusan hur jag har shoppat i stället.
Har börjat fylla  upp M´s bagage med mina saker för att få allt hem...nu hoppas jag verkligen att vi klarar oss  utan att måste checka in ett extra bagage för det ligger runt 100 dollar.Kan köpa mycket för hundra dollar då jag kommer till Usa nästa gång ;)
Kram fråm mig och palmerna till alla andra trädälskaren och så klart alla blogg läsaren.
 
 
 
 
 
 

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar