söndag 27 december 2015

Min julbuffe´

Jag mår som fixen i vattnet då det drar ihop sig till fest eller större högtider och jag får duka,fixa och pynta...de är min grej.
Julmaten köper jag färdig...vi tycker den smakar helt bra...sparar så mycket tid på att duka fram färdig mat.
Vi har haft en super skön jul.....ätit gott,latat oss och haft sk pyjamasdagar,inga måsten,bastat ,sett på filmer oj vad det har varit mysigt.
Sådana här tillsammansdagar tycker vi är superviktiga i dessa hektiska tider...därför gillar vi också så mycket att resa fördå får vi njuta av tillsammansdagar utan måsten!
Nu är det inte många dagar kvar av semester och nu skall jag njuta för fullt...klockan är  mitt i natten....nu skall jag och basta,höra på lite julmusik och äta pepparkakor och dricka kall mjölk...sen ner och sova i mina mysigaste lakan som jag lovade visa er...gör det i nästainlägg.
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar