fredag 11 december 2015

Lucka # 10

Royal Caribbieans logo är ju kronan och ankaret....och visst är den ståtlig den blåa logo mot det turkos/blåa havet.
Nu när vi är andra gången och kryssar såär jag Ankkare och krona medlem så nu är jag Gold member...kan få rabatt på olika saker här ombord.
Men nog är dom otroliga amerikanarena  att åka på kryssning....dom har förstås så nära till hamnarna i Miami och Ft Lauderdale....många är på sin 9:e kryssning,många kommer en gång i året,pratade med en man som kommer 6 ggr i året och sen pratade vi med ett pensionerat par och dom har kryssat i 45 år...dom hade varit långt över 20ggr till St Maarten...så skall jag också njuta då jag blir pensionär.Just nu är det 6200 passagerare ombord på Allure :)
 

2 kommentarer:

  1. Hos oss på Fred Olsen Cruise Lines så är över 60% återkommande resenärer. Flera kommer ombord i september/oktober och går hem i april/maj. Det är ju ett härligt liv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj oj ..det skulle passa mig perfekt.Skulle verkligen vara perfekt..man skaulle ha allt under samma tak :)

      Radera