söndag 20 december 2015

Lucka # 20

Nu går det fort...snart är det julafton och sen är den förbi och  sen blir det nyårsafton och så har vi igen ett nytt år 2016 ...med många roliga saker att se framemot.
Men nu skall vi njuta av nuet och allt  härligt pynt som många av oss plockat fram enbart för julen och gjort en massa jobb för att få det så mysigt som möjligt i våra hem dessa mörka tider.
Ombord på Allure hade dom fina juldekorationer och på sk gågatan (Promenade) hade dom denna super mega fina gran....lovar att jag kände mig rätt så liten brevid granen.
En fördel med den förbannade jetlagen var att jag har haft en mysig uppesittarkväll i natt för mig själv och pyntat min vita fina gran som glimmar så fint med all silverdekorationer ( skall nog lägga in foton av den då jag knäppt lite bilder).
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar