fredag 16 mars 2012

Annu pa hogvarv









....efter allt jag fick uppleva igar!!Maste  sitta ner och fundera och lite kolla fotona om och om sa att jag verkligen kan forsta att detta allt har jag fatt uppleva...detta ar inte bilder kopierade fran nat google eller sanda av nan polare till mig...nej for fan det e jag sjalv som tagit dom och fatt uppleva denna minnesrika dag:))Tror fast jag nangang blir dement sa kommer jag alltid minnas "The big day";)))GO DUCKS GO!!Kanske borjar  man forsta dom som tjanar mycke pengar har o vill ha mera o mera...det blir ett litet sug efter mera;)Alltsa jag skulle ju villa ha mera o mera sanhana dagar o sa sku jag ju fortusan villa bo har och ha sasongskortet sa jag kunde se ALLA matcher!Men nog ar det val snart dax och komma ner till vardagen..hem o krama familyn<3,gora dom overlyckliga av alla presanter(hoppas jag),borja riva i och tjana lite euron och mojligtvis fara o sen nan TPS match(om dom spelar annu eller har dom akt ut..inte hunnit uppdatera vad som hander dar;)))Allt roliga har axa ett slut.....men me mycke finsk sisu o sparande ..sa ar jag/familjen snabbare an vi tror tibax och upplever detta igen;)))Det e bara o gasa pa...jag blir inte yngre mera...men med sanhana upplevelser sa kanner man sig i alla fall 20 ar yngre:))Har fatt nya vanner pa min resa allt fran Duck fans till att jag blev betjand pa Macy's av en tjej fran Sverige som bor har. och vi ska ta oss en fika nandag...halsning till P har i californien ifall du laser min blogg:))Kramar till alla nya vanner men axa en stor kram till old good friends..dom har man inte for mycket av var man an befinner sig pa jordklotet:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar