måndag 5 mars 2012

Lyxen bara fortsatter.







Som smabarns/tonars morsa som sa har jag ju aldrig egen tid,aldrig pengar overs for att shoppa,aldrig tid att lata sig m.m!!Men nu e denna USA resa agnad bara at MIG!!Jag slitit hart for att antligen fa min drom uppfylld....denna dag har varit full av "lyx"....som att jag fatt lata mig ,dricka kaffe ute i +26c,egen tid att shoppa  i ett sa super,mega stort shopping mall(hann inte se allt idag) helt i min egen takt.Utan att nan ropar.....jag e toooorstig,jag e huuungrig.....morsan vill ha den dar jumpern kostar baaara 200dollar typ:)))Idag va de MIN dag!Hur mycket shoppade jag at mig ...jo ett super fint armband ...men vem fick mest....forstas mina kidz:))))Vi mammor e val lite sadana att i slut andan sa e de ju sa roligt o shoppa at kidzen:)Tankte annu beratta om trafiken har....att det kan finnas sa mycke bilar....At ena hallet gar de sju filer o andra hallet sju filer(Freeway)...kan ni fatta 14 filer oh my god och alla helt full smockade me bilar (och fina sadana:)Men alskar och kora har... allt e stort o bra skyltat....men vardagen kanske inte skulle vara sa rolig ..att sitta i timtal i bilko innan du kommer hem efter en jobbig arbetsdag!Har borjar klockan narma sig 23.00...sa de blir nog snart Go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar