söndag 18 mars 2012

Kan int tro...

....att det ar sant da man vaknar i morse av REGN i sodra californien ...na nu javlar;))Jag som har hjarntvattat min kara family hemma att har regnar det sallan ..nastan aldrig!Na det blev att lata o semestra idag:))Fast jag ar pa sk semester sa ar det ju egentligen ingen semester...man har ju fan gasen i botten hela tiden anda fran morron till sena kvall.Tro nastan jag kommer att va trottare da jag kommer hem an da jag for;)Har har jag tagit vara pa varenda minut..inget gott till spillo....men jag har ocksa hunnin med allt jag velat gora.Borjar va dags for nedrakning....pa torsdag den 22.3 sa ar det dags att kliva pa planet som skall ta mig hem till Finland och min kara familj,ar hemma forst den 23.3...har en laaaaang resa framfor..LA-Seattle-Island,Keflavik-Helsinfors...och 2timmars bussresa hem...sa de ar inte att bara satta sig i bilen och kor hem;)))Men har haft en saa underbart super harlig tid har i Californien..och dom sista dagar som ar kvar..sa ska jag annu hinna upp till Beverly Hills,LA,Hollywood...sista shoppingrundan ska goras,hyrbilen foras tibax och sen e de och se om ALLT ryms i bagagena:((Kan tro att jag kommer o fa hoppa jamnfota for o fa fast dom..sen e ju annu fragan..hur mycket dom vager..far inte ga over 25kg styck!Tror nastan dom dar hemma far kalla fredagen till julafton...."julgubben" kommer anda fran Usa och oppnar "klappsackarna";)))))Oj va vi skaaaa mysa...kanske skinkan e fardig pa borde och en kaller,huurteinen finsker kalja:))Nagra inlagg i bloggen ska jag annu hinna med innan jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar