tisdag 6 mars 2012

Tjuvstart.....


..till Honda center i Anaheim;)Satt hemma o fundera om jag skulle aka och shoppa eller om jag skulle sticka korande upp och se pa en match.Har ju tva biljetter till nasta veckas hemma spel Ducks vs Red Wings och Ducks vs LA Kings...men kunde inte halla mig utan de blev att pysa ivag pa mitt livs allra FORSTA  NHL match..men inte sista;)Rakade fa plats brevid ett amerikanskt medelalders par som var verkliga Duckfans...vi hade skitskoj tillsammans...hoppas Teemu horde hur vi ropade;)))Dar var runt 15 000 personer o kollade....lite annat an nar TPS spelar hemma..publik 4000;)Maste saga de gar inte o jamfora NHL mot vara spel hemma.Har va de fane mig action....o ingen ut(forutom Teemu en gang;)Men hemma gor dom ju int annat an sitter pa sraff:( Min drom slog in och jag kopte mig en super fin Ducks speltroja!Den skall jag alltid ha pa mig da jag kommer till USA o kollar NHL o de blir ofta;)Tror nog nu fasen att jag ringer hem till min kare family och sager att dom packar ihop prylarna och sa flyttar vi hit.Trivs sa super bra har...har anda sedan forsta gangen jag la min fot i USA villa bo har...men nar de ska va sa forbannat krangligt me alla tillstand/jobbvisum m.m:(( But one never know one day maybe....de e aldrig forsent att ta nya utmaningar..kravs lite mod..that's it:))Jahaps sa e klockan mycket har igen o dags for go natt....Far se vem jag drommer mera om i natt min kare sambo eller Teemu;))))Svaret vet jag forst i moron da jag vaknar..hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar