torsdag 22 mars 2012

Sista krysset...


....oversryket pa datumet 21.3 i almanackan..som betyder resan natt sitt slut och som betyder sista inlagget fran denna resa!!Idag da jag satt och drack mitt morgon kaffe ute och rakade blicka upp mot skyn och dar gjorde sig ocksa krysset pamint att sista dagen pa resan e nu har:(( Vi akte ner med J till Newport beach och hon tyckte vi kunde hyra en liten,liten bat som man kan glida sakta fram me i newport beach harbour...verkligen en kul upplevelse...Med den pafoljden att vadret var toppen,glomde och smorja solkram pa fejset med den pafoljden att ...jag e rod som en krafta;)))Men e de int sa som vi finnar vill se ut da vi kommer hem sa roda eller sa bruna som mojligt sa ALLA kan se...wow hon har varit utomlands...och halst ha en t-skjorta pa med namn av landet dar man varit:)))Sadana kommer morsan&P och farsan o mina sma kidz fa...med typ jenkkiflaggan pa eller typ Los Angeles logon som dom kan ga runt o stoltsera med fast dom int ens varit har;)))Sjalv vill jag absolut inte ga runt med en sadan t-shirt:))Inte svart att valja klader pa mandag da kidzen far till dagis absolut t-skjortan me logo hollywood/ jenkkiflaggan pa...nu mast ju dom liiiite fa skryyta att morsan varit till Jenkkina...:))))))))Nog vill jag ju liiite att dom ska sryta....heheh!!Na min resor e inget att skryta me....alla har chans o resa om man vill ..jobba o slita o spara sa far man fast jorden runt:)))Men har darfor villa dela med mig av min resa for de e ju anda sa manga som ar sa faschinerade av Californien o Los Angeles och allt omkring detta och nog e det nagot speciellt med Californien!Men nu har vi kommit till sista meningen pa detta inlägg....tack ni som last bloggen och vi ses snart kara family i Finland...THE END!!!!;)

1 kommentar:

  1. ha vari riktit rolit att följa me din blogg under resan :) tänk så tiden går fort! du var där i 3 veckor o ja ha varit i shanghai i 3 veckor nu.. ha d så bra när du far tebax ti finland! sommaren e no påväg dit oxå ;) kram!

    SvaraRadera