onsdag 21 mars 2012

Blandade kanslor....

.....i denna kropp!!Man borjar marka att dagarna minskar,borjar forsta att detta roliga e pa vag att ta slut igen denna gang,forsoker fundera hur allt ska  rymmas i bagagen,checkar biljetterna,tidtabeller..och funderar om det annu e nagot man borde kopa hem...men tror fan int de ryms nagot mer i nagot dera bagage;))Det ar alltid lika vemodigt att lamna detta land..i synnerhet da jag trivs sa forbannat bra har.Visst laaaaangtar jag att se min kara family och visst blir det val skont me lita dagliga rutiner igen efter att fatt njuta i hela tre veckor..men men  nar den javla vardagen sen kommer sa snabbt emot....efter en vecka ,tva sa marks det knappast att man varit borta hemifran..da e de full rumba..byka,stada,jobba,laga mat,kidzen som stojar me full energi,tider att passa...och da tanker man ..aj ja de  ar sa har o va mamma;)))Tur i alla fall att varen ar pa kommande hemma i Finland och sommaren med...men de e sa deprimerande da man aldrig vet hur sommaren kommer att se ut..ar det typ tva veckor varmt och sen resten ostadigt o svalt:(( Har e de ju som sagt beach vader varje dag sa gott som..sa for dom som bor o jobbar har..sa har ju alltid nar dom e lediga soldagar sa dom kan aka till stranden eller va dom nu gor...ligger pa soffan o ser pa alla reality serier;))))Hemma vill jag ju fan int fara ut i det jakla kalla trakiga vader..har e ju de forsta man gor att ta sin kaffe o ga ut o dricka pa terassen..haaarligt:)Na med den finska sisun sa jobbar jag sa svetten sprutar o sen e jag strax tibax in my lovley California.Nasta gang ska A komma med och shoppa sa hon..tror nog ocksa M vill me o kolla NHL matcher....mini kidzen far antagligen annu vanta ett par ar innan dom kommer me...Som sagt denna resa har nog varit en av dom battre jag gjort.....HAR NJUTIT FOR HELA PENGEN o detta allt jag fatt vara med om har varit vart varenda en euro/dollar!!!Bastamde mig att jag behover ingen Ferrari med mig hem ...reser hellre for pengarna sa den roda,glansande bilen far vanta pa en ny agare..heheh!Kul ni som velat lasa min blogg..roligt o fatt dela med mig av mitt aventyr!Den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange....inte ska den har bloggen bli lange o damma...nej fasiken heller..nu hem o  borja spana pa billiga flyg..;))))For mig ar resa och musik(hej till alla ESC vanner)..och aventyr som en drog..jag bara ALSKAR det saaa mycket:))Tack ocksa min kara family som star ut med ett sant har yrvader till mamma..Love you A,M,J and the one and only M<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar