onsdag 7 mars 2012

Miljonar....







....har faktiskt idag funderat pa ordet miljonar...tank att det faktiskt finns folk som har sa mycke pengar att dom fan inte vet hur mycket pengar de finns pa alla deras stinna konton och kan kopa va fan dom vill!Kande mig faktiskt idag som en lite typ "minimiljonar';))Hittade min favvo affar idag ROSS,shoppade mycket i dom affarena da jag va har i ungdomen

 .Dar finns klader,skor,prylar till hemmet...kvaliteten ar ju inte den basta...men som sagt prisena ar bra;))Blev faktiskt och tanka da jag kom till kassan me min karra over full av alla mojliga harliga prylar o klader och lugnt betalade och tackade och var overlycklig over mina kop.....att hur mycket jag har masta jobba,slita o spara for att kunna genofora detta.Vet inte ens nar jag handlat sa har mycket pa en gang..men lycklig over att en dag fa vara "minimiljonar":))Sku dom rika Beverly hills miljonarena veta hur en akta fattig finne mar o ar lycklig sa sku dom nog bli avundsjuka.

Skall faktiskt aka upp nan dag till Beverly Hills o kolla Rodeo Drive har varit dar forut men alltid lite sma spannande o aka upp dit for att faktiskt live se var alla dom som verkligen HAR $ shoppar...man gar i lugn takt forbi affarerna o sneglar in me ena oga...och tanker  att visst sku de kunna va roligt for en dag och fa ga in dit och ta for sig,kanske till o me tva dagar:)Men fast jag inte sluppit och shoppat i Gucci,Channel,Tiffanys &co m.m......sa ar jag overlycklig over mina kop pa Ross idag!

Sen gillar jag ocksa affarer som  Macy's,Nordstrom, G.A.P,Wet Seal dar ar fin kvalite pa klader o priserna varierar.(Bilderna ar googlade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar