onsdag 14 mars 2012

Min hjarna...

......kan bara inte annu heller forsta hur rika manniskorna ar har!!Var igen idag ner till min favvo beach och sa ser man sanharna slott......star lange o funderar for mig sjalv...skulle det va roligt o bo sadar??Tank nar du sitter i ena andan av huset ....sa e det inte bara o prata med restrerande familjen som ar i andra andan...nej fan man skulle ha dyra telefonrakningar.Att hela tiden behova ringa o fraga var gange ar;))Men om man bor sa dar sa har man val rad o ringa hur myki som helst..o antagligen finns de sakert  telefonet i alla rum som ar kopplade till varandra.Fy faan va trist eller...??Kanske man rentav skulle bli van o leva sa dar...man sku i alla fall ha rum at hela slakten o vannerna da dom sku kom ti bys...o fast kidzena nojsar o stojar...sa sku man sok sig ti andra andan av huset o fa va i lug o ro;)))Sag har om dagen pa ett tv program fran LA dar bostadsmeklarna salger hus...dar var en designer som sokte ett hus uppe i LA och huset fick kosta omkring 10 miljoner$Dar fanns ett som han blev intresserad av.....typ 7 wc,9 sovrum,masterbedroom ca 50kvm,vardagrummet i flera vaningar.,bakgarden var ingen valig takapiha..om ni forstar va jag menar;))Utsikt over hela LA,dar va flera pooler ,yaccuzin osv....jag bara sager..oh my god!!Na mina vanner ..njut av era sma krypin dar man nastan sitter i famnen pa varanda..tank va mysigt:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar