tisdag 13 mars 2012

Disneyland!!




Spenderade hela lordagen pa Disneyland me Jannise...och vi hade hur kul som helst.Om ett par ar skall sma kidzen fa uppleva detta spektakel...min aldsta dotter har besokt Disneyland 4ggr och jag har ingen koll pa hur manga ganger jag varit dar...men tror narmare 15ggr.Alltid lika roligt och passera porten till "the Magic Kingdom"!!Det anda nackdelen med att besoka platsen pa lordag ar att koerna ar super langa..typ till Indiana Jones var kon 1tim:((Dar e ju alltid full med folk men minns en gang da vi var me A dit sa behovde vi inte desto mer koa utan slapp ganska smidigt till alla attraktioner.Oj om jag skulle fa ta alla med mig till detta sagoland....det ar sa att man blir lite glansig i ogonen nar man ser hur fint lagat det ar,den super harliga sagovarlds stamningen och alla barn/vuxna me sitt leende pa lapparna da dom moter alla harliga Disneyfigurer o ger dom en kram...inclusive me <3 Musse Pigg;)Sen skall vi da inte glomma dom haaarliga Disney affarena men sa otroligt fina saker som kostar mycke $!!Skulle va kul o vet va ars omsattningen ligger pa ....det mast ju va stoooora summor!Hann med alla mina favvo akturer och en super fin parad som vi fick se och allt avslutades med ett 20 min spektakel i fyrverkeri!Tack igen Mickey Mouse&co for en minnesvard dag pa Disneyland.

1 kommentar:

  1. Ja tror nog hördu Lissu nästa gång du far kommer ja me,tänk va bra d sku va du hittar ju me överallt:)))d låter mycket intressant där du e,e faktiskt avundsjuk:)))

    SvaraRadera