tisdag 13 mars 2012

Natt&Dag!


Som ni marker sa skriver jag mycket om manniskornas status har,man ser det sa tydligt!...Alltsa har finns faktiskt miljonarer o mycke sadana som har allt!...Men har e ocksa den andra sidan som syns otrolig bra...dom fattiga som har ingenting!Visst har vi i andra lander ocksa fattiga o rika..men i alla fall i  Finland syns det  inte sa har tydligt.Visst blir man och fundera nar man ser det me egna ogon......en del bor i hus som slott andra pa en parkbank:((Ma min kara skyddsangel Minnie ha ett vakande oga over alla o envar..e dom sen fattiga eller rika.Slutar detta inlagg men en typisk amerikansk fras...GOD BLESS AMERICA!!!(hoppas min gode kompis Maria laser denna fras..vet precis va hon kommer o saga... sa har:voi vi**u me dig Lissu;))))Har kommer en megastor USA kram till dig Maria:))))))

1 kommentar:

  1. Tack ÄLSKADE LIssu! Vad skulle jag göra utan dig och fast jag inte alla gånger - ja sällan faktiskt- håller med dig om det fina med och i ditt avgudade land, så unnar jag dig ALLA GÅNGER att DU får njuta!

    SvaraRadera