torsdag 8 mars 2012

BBB dagen....




...beachen,bilar och butiker!!!Man hinner med mycket da man har gasen i botten;)))Man e ju har pa begransad tid(tyvarr)sa man mast ju ta vara pa alla timmar pa dygnet!Visst saknar jag mina nara och kara hemma o vantar att fa se dom..men istallet att jag kommer hem sa skulle jag hellre villa tvartom att dom kommer hit:))Det gar inte i ord och beskriva hur mycket jag trivs har.Fordrev tiden en stund pa Laguna beach och minndes tillbaka da jag forsta gangen sag den har beachen....da var det ett stort WOW..nu e man ju redan lite van me allt man ser ..da jag redan upplevt mycke fran tidigare,men visst e de ju super fint for de .Sen akte jag ner mot New Port beach for att gora nogot sadant som man inte far uppleva i Finland...ga in i en Ferrari bilbutik och se pa splitter nya Ferrarin i alla modeller o farger....alltsa jag bara sager de..huhu viken syn;)Pratade lite med tjejen som jobbade dar och hon sa att dom faktiskt saljer massor av dom..de va en pappa o pojke som gjorde affar (kopte en ferrari)da jag stog dar inne i affaren o kande mig liiiite vilsen;)))Nar jag ar har o shoppar sa tycker jag allt kanns ganska billigt da jag ser va det blir fran dollar till euro...kanske till o me en Ferrari sku kannas billig da jag forvandlar fran dollar till euro:)))))Tror att dottern sku va overlycklig att mamma sku hamta hem en sadant till hennes 18 arsdag i april!Sen blev det annu till slut butiker...for in tillVictoria Secret och hittade lite smatt at min dotter sen till Macy's o dar blev jag en sa lang stund o fyndade massor pa rea..sa nu borjar jag bli orolig hur jag skall fa allt i mina tva bagage ..utan att masta betala for overvikt:((Na de ar den tidens problem...kanske bade jag o alla kassarna kommer hem med en stor konteiner istallet for flyg!California halsningar till alla som laser bloggen<3

1 kommentar:

  1. kul att läsa din blogg, sku så himla gärna vara där själv oxå! visst e d kiva i shanghai oxå, mn saknar nog usa grymt mycke.. förstår nog väldigt bra d att du gärna sku flytta dit, har själv lite samma känsla (efter endast en 5 månaders praktik där) :) ha d så bra o njut av varje sekund! :D kram!

    SvaraRadera