söndag 4 mars 2012

Lyx....


....for hela pengen:)De rakade sa da jag kommer hit, sa aker mina bekanta till mexiko pa jobb/semester resa i fem dar och jag fick ju varldens lyxigaste uppdrag....vakta katterna,bo ensam i ett stor villa pa ca 400kvm i tre vaningar och ha bilen (honda tt coupe)...tala om lyx.Som jag sagt tidigare ,vi mammor(ocksa pappor) e inte robotar...alla borde unna sig lite "lyx" i vardagen....men for mig blev de ju vergligen lyx da jag tog min "ladda akkun mamma semester:))och pricken pa i ..morondagen kommer vara solig med narmare +26c.Och inte nog me det min absolut favvo ol e ju skitbillig har....sex Corona 6.8e...hemma e ju en flaska narmare 3e...sen tankade jag full tank i bilen..37e..de ni dar i hemknutana:))Detta lever jag lange pa da jag anlander hem till vardagens alla masten!

2 kommentarer:

  1. Det ser jo helt otroligt coolt ut Lissu...Hoppas du nu tar ut allt du kan från din resa..inte ofta man kan resa ensam som du sa...
    Och billig bensin är det där iaf ca 300 kr för en full tank..här hos oss kostar det dubbelt.
    Men det mesta är väl billigare där..:-))

    Här ër det 3 stk som väntar på 1 august och 17 dgr i Florida...

    Vi hörs och läser din blogg....

    Kramar från Team Norway:-))

    SvaraRadera
  2. Nu får du njuta så mycket du bara kan...av solen och shopping och bilkörning...ja ..allt!
    Bra att veta att bensin är så billig..vi kommer oxo att köra mycket i Florida..
    Kommer att följa med på din blogg...

    Kramar från Team Norway

    SvaraRadera