fredag 2 mars 2012

Feber......

....ingen vanlig feber utan nu har jag verkligen RESEFEBER:)Nu känns de att de e något stort på gång som avviker från vardagsrutinerna.Det är verkligen pirr i kroppen...får se hur många timmar sömn jag får.Men kanske det är bättre me mindre sömn nu ,så sover jag bättre på flyget.Min resa kommer att ta ungefär  ca 24 tim ..då räknar jag från start när jag stänger dörren hemma tills att jag är framme hos mina bekanta!Sen får man ju se hur länge det tar att komma genom tullen,det har ju kommit massor me nya regler sen 9/11 olyckan!Nu måste jag först skicka en ansökan via e-mail o bli gokänd att komma in i landet(som tur så gäller den två år och inte så dyrt 14 dollar)!.Sen återstår ännu en hel massa frågor då man passerar  immigration.Hittade en skit  häftig bild och hoppas verkligen inte jag måste gå igenom en sådan test på flyplatsen i L.A ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar