lördag 22 november 2014

Catwalk!!!

Tycker det passar helt bra om modellerna har lite kilon på kroppen.

Skepp ohojjj!!!!




Ja man hinner med mycket då man har arbetsvecka!!Idag skall jag upp på catwalken....nu undrar ni nog att va tusan ska den där korta,knubbiga Lissu dit och göra...jo dit skall Lissu...Lissu ska vara modell!!Dom säljer ju massor med kläder i taxfree här ombord och på lördagarna så har vi alltid en halvtimmes modes show.Dit får frivilla av personalen anmäla sig.Jag har som sagt varit med förut och det är ju hur roligt som helst.Här behövs det inte någo modell mått ...typ 180cm lång och väga 55kg.....nej här kör vi vanliga modeller ala personalen!!!Våra kunder(resenärerna ) uppskattar det jätte mycket och vi brukar få massor med applåder....och som sagt det kan säkert vara kul att se hur ett klädesplagg sitter på en som är lite mullig ...vi är ju inte alla långa och smala!!Nu skall jag ta mig en skönhets sömn för nån timme sen upp till taxfree och leka modell för en dag så om någon råkar vara ombord på Grace nån lördag och jag råkar vara på jobb så kan det gott hända ni ser mig på Catwalken...vinka gärna jag vinkar tillbaka och skriver också autografer om ni vill...hahah.Pox....nu sprack drömbubblan...brukar ju vara inne i sådana ibland men hastigt kommer jag ner på jorden.Kankse jag redan efter några mode shower  tror att jag kan börja tävla med dom stora namnen ute i mode världen!Hör ni ...man skall ta livet med en nypa humor och inte allt på så blodigt allvar.Håll tummarna upp för modellen Lizzie.... att jag inte snubblar på catwalken
 ....tur så har jag inte högklackat på mig.

1 kommentar:

  1. Haha, måste medge att jag gillar din sort av humor.. Känner igen stilen på skrivandet! Skrev ungefär sådär tidigare själv!

    Men men ha så skoj!

    SvaraRadera