måndag 10 november 2014

K18!!Det fräcka pensionärslivet!!!


Man litar på försäljaren till 100%...man varken ser bra eller hör.

Mysigt med husdjur då man blir äldre ;)

Inte behöver vi skämmas för att använda rullator...den är försedd med alla finesser ;)
Ja där sitter man sen i pensionsåldern med sina vänner på California beachen och kritiserar killarna!!
Älskar humor och för min del får det också vara lite fräck humor....men kanske alla inte tål den humorn så då tycket jag att det hör till mig att lägga ut en K18 före inläggen så vet ni att det är upp till var och en och öppna dessa inlägg. Vi brukar alltid lite nu och då sitta hemma och diskutera om att åldras....man har det ju så nära inpå nuförtiden då man ser sina egna föräldrar bli äldre och kanske inte är så vigulanta som man har varit van att se dom.
Vi brukar ofta säga hemma..."Vi vill inte bli gamla"....vi tycker att livet är så härligt just NU.Men får ju hoppas att man verkligen får vara frisk och i bra skick då man blir äldre och hoppas man får njuta av pensionärslivets glada dagar.Hittade på google superhäftiga fräcka bilder och när man riktigt börjar se närmare på dom ...så kanske livet inte är så tokigt då man blir äldre...eller vad säger ni som är pensionärer.Om jag får leva länge och vara frisk så kommer jag nog ha gasen i botten hela tiden och njuta av livet!!





Så här skall jag o min sambo njuta utomlands  sen då vi jobbat färdigt !!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar