lördag 15 november 2014

Detta mönster.....

...trodde jag att jag aldrig skulle gilla och absolut aldrig köpa något klädesplagg av detta mönster....vilket mönster..jo LEOPARD!!!Men hör och häpnad ...nu har jag leggings,skor,jumper,Guess plånbok och Guess väska i leopardmönster...nu vill jag ännu hitta en halsduk.Det passar jätte snyggt till svart läder rock och ett par svarta snygga stövlar.Ja så kan smaken ändra med åren eller är det så att man vid den här åldern börjar känna sig som en panter eller vad det så att i den här åldern kallas man till Puma!!
Kanske man borde skaffa sig en egen liten leopard (bengalkatt) som kompis åt vår katt.Dom är så super söta!!!

Vill ha :)

Vill ha :)

Har en sådan plånbok,snygg.



Gillar dessa leggings.

Snygg skjorta.

Känner mig som denna Puma ;)

Men skulle gärna vara denna Puma :)

Kanske M också vill ha lite leopardkläder ;)

Köpte denna Guess väska och plånbok åt min äldsta flicka då jag var på resa!

Denna Guess väska och plånbok köpte jag åt mig själv.Me like very much!!

Skulle gärna ta dom allihopa dessa söta Bengalkissor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar