onsdag 19 november 2014

Fest på Viking Grace!!

Idag invigdes allas vår kära (i synnerhet för oss Quinns) Viktoria´s Secret på m/s Viking Grace.Det är den första affären och ända på ett kryssningsfartyg i världen.
Man får gratulera!!!Produkterna finns också på Viking Lines andra fartyg.Viktoria´s Secret är världens kändaste underklädes märke och i deras modevisiningar finns massor med kända supermodeller.I  VS serien finns kosmetik,parfym,väskor,underkläder, bh:n,kläder och sen finns ju PINK affären(i Usa) som hör till samma kedja.Urvalet är ju förstås större i USA än vad det är på Grace....jag har inte hunnit in i affären ännu och se,men måste ju i alla fall idag gå förbi där och lura in och jag bara säger WAU!!!Nej nej nej....jag måste hålla mig borta för annars får jag inte pengar sparat till vår jenkki resa i februari...för jag lovar går man in i VS affären så säger de vips och plånboken blev plötsligt mycket lättare.
Men rekomenderar varm till alla mina vänner,blogg vänner....ja till alla jag känner och inte känner att här hittar ni massor med härliga julklappar.Välkomna på en shopping resa,njuta av go julmat och kanske ta en sväng om i dansrestaurangen och så kan ni ju träffa mig ifall jag råkar vara på jobb!!!!Sen skall du komma ihåg då  pojkvännen,sambon,mannen i ditt liv är på kryssning skicka med en lång lista på vad du vill ha från shoppen!!!Det blir ju billigt för dig då det är han som får öppna plånboken.
Ja vad kan man säga ..världen har blivit jätte liten...minns då jag varit i USA och tänkt att oj vad härlig affärer Victoria´s Secret och PINK...synd att dom skall vara så långt borta att man inte kan åka så ofta dit och shoppa och nu vips har jag min dröm affär på båten där jag jobbar.Me like!!Fotona är mina egna som jag fotat då jag var i Californien och shoppade på Victoria´s Secret i Fashion Island (mega shopping center).Ena gången jag var där var inte PINK affären öppnad...men nu har jag redan hunnit besöka den 2ggr och snart slipper jag dit igen.

Mitt favorit shoppingställe i Newport (Fashion Island) och det andra finns i Irvine (Spectrum)!!












Ombord på M/s Viking Grace...välkomna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar