lördag 15 november 2014

Drömbilar!!!










Ja det finns väl flera varianter av drömbilar om jag skulle ha plånboken full...BMW,Ferrari,Lamborgini,Bling bling Mercedes,Hummer.Fast just nu då kidzen ännu är relativt små så nöjer jag mig riktigt bra men en äldre bil..har ingen lust att varje dag stå och dammsuga bilen! När man har kidz som hoppar ut och in i bilen så lovar jag att det känns ibland att man skulle skulle få en STOR sandhög av allt sand som kommer in i bilen.Sen är det ibland lite glassätande i bilen och då är ju halva glassen på deras kläder och resten på bilsätena..så skulle absolut INTE i detta skede villa ha en ny bil.Sen är jag mycket borta pga mitt jobb så det skulle inte behöva stå en ny bil på parkeringen som inte används så ofta.
Men om jag nångon får så mycket pengar att jag både kan resa och köpa mig en ny bil...då vill jag ha en svart sportig BMW!!!Alla bilder är googlade förutom det foto med den röda Ferrarin...det har jag fotat själv då jag var in i Ferrari bilaffären i Newport beach,Californien.Skall i nästa inlägg skriva lite om då jag besökte BMW och Ferrari affären i Californien och vilka bilar ishockeyspelarena från Ducks kör med !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar