lördag 1 november 2014

Favvo i repris.. Halloween i Usa 2013!!

I  Usa pyntas det och dekoreras det ordentlig...ett spökslott för barn som någon fixat ..kul!

Här fanns det inte bara en och två pumpor!!















Coolt uppe på en balkong ;)


Knotts scary farm...de var som att stiga in i en skräckfilm då man steg in i dessa hus...lovar att jag var skitskraj :)




M for och prova denna...du for upp 95m i luften och sen fritt fall...jag vågade int..blev fegis ;)






Halloween på Disneyland 2013!!




En lycklig liten snövit träffade Mickey o Mimmi






Happy Halloween från allas vår kära Mickey mouse!














Hade lyckan att ifjol få fira halloween med M i Usa och där är det ju verkligen en stor festdag och dom satsar till 100% på dekoration,parader,läskiga utklädda människor...helt fantastiskt vad dom kan.Vi hann med Halloween på Disneyland och Knotts "scary" farm och sen han vi se en hel hög med utklädda mini spöken,prisessor,varulvar m.m som sprang runt på trick or treat...och de va inte dåliga godisar dom fick ....delade faktiskt ut finska karameller åt dom...Fazer sininen.Lägger in bilder från min Halloween i USA 2013!!!Njut lika mycket som jag njuter då jag ser på dessa härliga foton!!!En massa härliga minnen dyker upp....det är just det som är så härligt med allt resande att lite nu och då kolla i fotoarkivet och drömma sig tillbax!!!HAPPY HALLOWEEN to you wherever you are ...with love from me!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar