lördag 29 november 2014

Viktig info..vad som komma skall !!!

Min favorit kalender ;)
Vuxna flickorna favorit kalender.

Inte skulle det va så tokigt och ha denna kalender.


Små tjejernas favorit.


För dom som gillar choko!



Sora killars favorit kalender ;)


Små killars favorit kalender


Ser mysigt ut!!


December närmar sig med stormsteg...vilket betyder det blir kalenderdags!!I många hem finns det säkert vanliga kalendrar,choko kalendrar prylkalendrar m.m och jag skall inte vara sämre.Jag skall bjuda mina läsare en egen julkalender här på bloggen....men det är nu som den viktiga infon kommer....kalendern blir K18
 !!Så ni som gillar nätta,gulliga sockersöta,bilder men julmotiv så öppna inte min blogg dom dagar det står ..K18 Dag1  osv....för lovar bilderna har ju nog  med julen och göra men gillar som jag skrivit tidigare lite rå humor (man skall inte ta allt så allvarligt) så en del bilder kommer  inte att falla alla i smaken,tyvärr!!Men det kommer nog att komma som förut helt vardagliga inlägg hela tiden så dom kan ni ju läsa ni som inte vill följa med K18 julkalendern!!Hoppas på detta vis få  lite blandat gäng och läsa bloggen... både killar och tjejer.....därför försöker jag variera på mina inlägg för tror ju inte att karl folket är så intresserade av min inredning i rött eller pepparkaks doft eller hela tiden läsa om min happy family...utan ibland blir det bilar,ishockey och små råa skämt som ofta går hem hos det manliga könet...men vet också att det finns många av mina vänner(quinnor och men)  som läser min blogg och har likadan humor som jag och säkert kommer gilla kalendern...hej hej till alla mina  småfräcka polaren..hoppas ni kommer att få er ett gott skratt i decembermånad ;)
Googlade några varianter av julkalendrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar