fredag 20 mars 2015

Det är sommar i IKEA.

Åkte en sväng till IKEA idag för skulle ha ljus och några turkosa handdukar.Man är ju alltid lite orolig att åka dit för ofta fast man bara skall  ha lite så slutar det att korgen svämmar över...men det gick helt okej idag.Ett ända impulsköp idag ... det var två kökshandukar..duktiga jag!
Men visst var det sommarstämmning där...massor med gröna färger,allt från lime grönt till mossgrönt...mycket pastell färger och annars också granna sommarfärger,utemöblemang m.m
Nog har vi sommaren här riktigt snart..yess...men snabb är den förbi som vi alla vet tyvärr!
Nåja men nu skall ni få njuta av bilder från sommar IKEA ni som inte hunnit dit och sommarfynda ännu.
Jag och min lilla handväska som verkligen blev stor i skuggan..ser ut att rymmas massor dit ;)
 
 
Lite björk inredning...
 
....och pastell.
 
Romantiskt.
 
:)
 
Granna färger ..våren/sommaren i antågande.
 
Dukat för fest...skål!!
 
Skulle säkert sova gott där om man inte råkar trassla in sig i gardinerna ;)
 
Äppeldoftljus..brukar ha den doften ibland hemma.
 
Härliga lime färgade lampor.
 

 
Färgen i badrumstextilerna är också gröna.
 

 
 
Min favoritavdelning...ljusavdelningen!!
 
 Mera ljus.
 
Vår i luften...ljusen har ju häligt namn...Nykär :)
 
.....pastell så långt ögat når!
 
Mera färg grannt...självgillar jag dom vita lyktorna som jag har hemma.
 
Utemöbler i  olika varianter
 
Lite tips och ideer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar