tisdag 31 mars 2015

Hem ljuva hem!

Den här veckan har jag inte hunnit uppdatera bloggen alls...tycker mest jag jobbat ,ätit och sovit och ändå är ögonen trötta...men nu skall jag vila upp dem.Skall  lite tidigare tillbaka på jobb...så redan  på lördag är jag tillbaka för att jobba in extra dagar.Dom kommer att behövas framöver.
Nog märker man att det gör gott med semester ...man riktigt känner att kroppen är utvilad...kan inte ännu förstå då jag hade företag hur jag orkade jobba många år utan semester....never again ett jobb utan semester...älskar semester.
Nu skall jag hem och mysa med familyn ...påsken är på kommande så får se vad påskprogrammet blir....hörde att vädret kommer att vara dåligt så kan vara skönt att bara mysa i soffhörnet....ha det bra i väntan på påsken!

 
Borde man kankse möblera om hemma ;)
 
Oj vad jag skall sova länge nu då jag har ledigt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar