tisdag 10 mars 2015

Yr i bollen!!

Roligt att resa men om man nu måste hitta något som inte är roligt så är det den här förbannade jetlagen som man skall gå igenom.
Då vi kom till Californien så gick det några mornar som vi vaknade runt fyra,fem på morgonen och var hur pigga som helst hela bunten....men rätt snabbt hitta vi rytmen där.
Nu är vi då som sagt hemma och kämpar oss igenom följande tidsomställnings fas...not fun at all!!
I natt vaknade vi hela gänget klockan tre och var hur pigga som helst.M fick tag på  sömnen i något skede men kidzen och jag har varit igån sen klockan tre så lite orolig är jag hur deras skoldag blir.Dom somnar säkert gott vid pulpeten!
Igår gick deras skoldag helt ok men som sagt runt fyra tiden var dom redan så trötta så dom somnade och jag sov hela måndagen ända till nio påkvällen.Tur att jag ännu har två veckor semester kvar så nu skall jag väl hitta rytmen innan jag skall på jobb.
Det var lite om den förbaskade jetlagen som pinar oss!!
Idag lagar man väl en sådan soppa till mat ;)
 
Helt exakt så kände jag mig inatt kl 3 !
 
Stämmer..lättare hitta rytmen dit än hit !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar