torsdag 9 juni 2016

Jag bara måste göra detta!!

När det börjar snurra inredning i mitt huvud och jag har ideer då  vill jag förvekliga dom så fort som möjligt.
Så medan Michelle var  på läger så for jag och J ut och åka till Mylly och Ikea.Har faktiskt inte varit till Mylly sen dom förstora det....och dom har verkligen lyckats bra tycker jag...verkligen luftigt,stort och fräscht.
Härliga fina inredningsbutiker som där fanns men for inte ens in i dom....vet att jag skulle kunna lägga fast hur mycket euron på allt härligt som fanns där.
Men jag for in i TIGER och gjorde fynd för några futtiga euron ...och hade med mig hur mysiga prylar som helst då jag kom ut därifrån.

Sen for J och jag på lunch till IKEA och där hittade jag ännu lite smått som kom med hem och som sagt dessa inrednigsprylar som jag köpte idag så blev det knappa 10 euro och på fotona kan ni se vad jag inredde hemmet med ....små saker som  piggade upp mitt/vårt hem och gjorde mig super nöjd och glad!!


Som sagt med lite fantasi och färg så kan man piffa upp hemmet och få det hur mysigt som helst.
Här bjuder jag på bilder med vad jag grejat med här hemma.....sen hann vi också med ett besök till Kuralabacken.Tänk att det finns ett sådant härligt ställe här i Åbo.Mera om det senare.
Dagens fynd..blommorna kanske lite mot ljusblåa hållet..men passar  bra ändå
Konstgjorda kvistar som jag lagt en ljusslinga i och nu rosor 
 
Mitt bästa fynd idag..en liten gummiboll :)
 
 
Lite sommarstämmning med snäckor från Ikea
Kaninerna fick varsin turkos rosett :)
 
Bytte ut bandet på lampskärmarna till ett turkost pappersband
 
Min virkade bakelse passade in i färgtemat
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar