måndag 6 juni 2016

Solnedgång.

Sista arbetsdagen för denna vecka och så blir det ledigt igen så går veckorna.Men får under mina arbetsveckor vara med om sådana otroligt magiska solnedgångar och soluppgångar..så jag klagar inte. Ni kan gissa att mitt foto arkiv svämmar över av dessa fina konstverk.
Denna vecka har jag inte stigit upp och fotat soluppgångar men desto mera njutit av solnedgångar.

Kommer under sommaren att lägga in mycket foton av dessa magiska upplevelser ...och jag skriver alltid i rubriken Soluppgång eller Solnedgång så ni som tycker det blir för mycket alltid då kan hoppa över dessa inlägg.

Nästa gång jag kommer på jobb skall jag ta med systemkameran och se vilka foton jag får med den...nu har jag fotat bara med mobilen.
Visst får man ju en blick på foto vilka fina färgspektakel det bjuds på....men ändå tycker jag man nog skall se allt detta i verkligheten för att förstå hur magiskt det är och vad naturen bjuder på .

Så ni som under sommaren kommer på kryssning ...så med god tur kommer ni att se hur himlen blir till ett färgspektakel.....the sky is on fire!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar