fredag 10 juni 2016

Neeeej det får inte va sant!!!

Jag är rent sagt i pisset!!!Min data flippade ur....antagligen virus och med den påföljden att med dålig tur så är ALLA mina foton borta...jag som ännu hade tänkt blogga lite från vår senaste Usa resa och visa lite foton.
Tänk ALLA mina foton från våra härliga resor,massor med foton från vårt bröllop i Las Vegas...ja ALLA foton.
Jag hade flera gånger planer att köra över alla foton till en hårddisk ...men alltid blev det framskjutet tills nu och som sagt kanske jag inte mera har någo foton  att spara på nån hårddisk.
Nu är min laptop hos datadoktorn i Pargas och han lovade ta och kolla om det skulle finnas något sparat.
Nu är det bara att hålla tummarna ....tänk alla våra fina foton från Caribien,Allure of the Seas,massor med fina foton på kidzen från våra resor....kääääk ...är både lessen och nervös och arg på mig själv att jag inte körde alla foton på hårdisk.
Vet att måmga tänker det är bara foton ..det är ingen när och kär jag mistat...men foton är också för mig kära!!
Så kom alla ihåg att överför ALLA era foton någon annanstans ifall det händer något med datan ....för där står man sen och känner sig ganska liten då vips flera tusen foton är puts veck!!!Snyft!!
Är nervös och.....
ARG...och lessen...allt i samma paket!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar