onsdag 1 juni 2016

Denna vy älskar ögonen.

Tänk nu är vi inne i sommarmånaden...1:a juni idag.Vädret går inte att klaga på har ju varit super värmebölja.
Själv  har jag inte hunnit njuta av denna värme för jag är på jobb och då jag varit ledig någon timme på dagen så har jag faktiskt tagit mig en powernap eller som idag jobbat lite extra för att få ihop dagar så jag har möjlighet att ta  ledigt sen då det behövs.
Många av er vet ju hur soldyrkare jag är och skulle kunna spendera en hel dag vid strandet då vädret varit så här men det har som sagt inte lyckats pga av att jag har nu abetsvecka.
Men i det stället har jag fått njuta av sådana otroligt fina solnedgångar ...det finns inget bättre då man står på deck och ser solen gå ner ...det är terapi för kropp och själ....detta gör att man får krafter att med lätta steg stiga upp till en ny arbetsdag.
Men ni alla soldyrkaren och sommar älskaren och semesterfiraren.....njut av hela ert hjärta då vädret är så här....i vinter klagar vi sen att det är så förbannat kallt.
Lägger in en massa rogivande bilder av vår härliga skärgård och en vacker solnedgång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar