tisdag 14 juni 2016

Jag vinkade hej då.

Tänk att vakna och se att solen lyser och jag skall förs ikväll på jobb ...jihaah!!
Det blir att spendera hela dagen på stranden....det tackar man inte nej till!!
Härligt ..synd bara att början på veckan var så kall för jag skulle gärna velat ha flera varma dagar....men nu njuter jag av denna.

Under min arbetsvecka har jag ju möjlighet att ta mig en nypa friskluft ute på deck och njuta av den vackra skärgården och dom härliga sol upp/nedgångarna...så jag skall absolut inte klaga.

Nu har då arbetsveckan startat och jag har vinkat hej då till familyn och Åbo.Nu är det Åbo/Stockholm i en veckas tid och ni som är på resa med Grace denna vecka hittr mig ombord.
Skulle ha börjat denna vecka med att vara uppe i SPA men jag som älskar att prova nytt och ta emot en massa nya utmaningar så nu är jag i Information på deck 9..kom som sagt förbi och säg hej .

Nu blir det go natt och nya tag då klockan ringer.

Pargas

Pargas camping

Ruissalo

Ruissalostrand



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar