onsdag 23 mars 2016

Bucketlist.

Ni som läser mina fb inlägg såg att jag hade ett inlägg om Bucketlist.Alltså Bucket list är att du skriver upp fast i olika kategorier ex 100 platser att se innan du dör,100 saker att göra innan du dör,100 saker att äta innan du dör osv.Har inte förr varit så insatt i någo Bucketlist ...men mera och mera läset på nätet om det och nu tänker jag förverkliga en sådan.Har ju rest och uppfyllt en massa drömmar i mitt liv så skall också göra en Bucket list from the past...skriva upp allt härligt jag varit med om.
Men som sagt mina drömmar verkar aldrig ta slut så nu skall jag köpa ett vackert block/häfte och börja anteckna ALLT som jag ännu vill göra/se i livet förrän jag dör...har mina aningar att den listan  kommer att bli lång ;)
Det är alltid härligt med drömmar och när du väl får dom intankade i hjärnan så är det så förbannat roligt att kämpa/spara/planera tills du får dom förverkligade.Finns det några läsaren som redan har en egen Bucketlist...vad är det ni vill göra,lära er ,resemål ni vill se...berätta gärna.
http://www.destinavo.com/bucketlist/ .Skall i något senare skede skriva hur det framskrider med min Bucket list .

Detta kan jag tänka skriva på min Bucketlist--besökt 5.....45 kvar;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar