fredag 25 mars 2016

Nu är jag utan allt!!

Så har vi då påsken här som är ganska tidigt i år...tycker just det var sportlov och ups så har vi redan påsk....men tur att veckorna rusar för det betyder ju att jag snart har take off till Los Angeles.
Denna påsk blir lite annorlunda..den kommer att gå i arbetets tecken utan familj, utan påskgräs,utan choko  ägg och utan påskris.Är  för övrigt inte så stor firare av påsk....mitt favvo firande är ju Halloween....och jag brukar verkligen inte pynta så mycket till påsken ..lite björkkvistar med vita fjädrar och påskgräs har vi hemma ...så jag får njuta av det nästa ledighet....kanske påskharen hämtar lite choco ägg där hemma medan jag är på jobb.
På svenska sidan var det superfint väder så idag har jag invigt utesäsongen här ombord....hittade en plats där det inte blåsteså där satt jag och njöt av dom blåa färgerna och solsken.
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar