onsdag 2 mars 2016

Hard Rock Hallelujah!!!

Nu kommer jag inte att skriva något om eurovison  och Lordi fast rubriken heter Hard rock hallelujah!!
Nej som sagt det blir mera Vegas....en del kanske börjar tröttna på allt vad Las Vegas heter ....men jag är ju helt uppvarvad ännu efter min resa och skulle kunna fara tillbaka dit i nästa vecka igen ..så det kommer att bli några inlägg ännu med tema Las Vegas.
I alla fall så hittar man ju Hard Rock cafe överallt....jag är själv ingen speciell fan av Hard Rock.....men har besökt ett par stycken och det var i Köpenhamn och Los Angeles.Nu i Las Vegas var jag inte in på Hard Rock cafe utan vi gick in och såg i Hard Rock Hotel....och det var just sådan stil som alla rock älskaren diggar.
Själv tyckte jag själva aulan var mörk och murrig då man kom in ....sen fanns där en massa artisters kläder på utställning,gitarrer m.m....men skulle nån bjuda mig dit och vill att jag skall bo på  Hard rock hotel ....så inte tackar jag nej!!
Skulle vägen från LA till Las Vegas inte vara så lång så skulle jag åka och se på Scorpions till Las Vegas (Hard Rock hotel ) i maj...för jag är då i Californien då dom spelar i Vegas.Men sen googlade vi och såg att dom också kommer till Finland ...men då är är jag just den veckan på jobb!!Så det får bli Scorpions från youtube och Spotify för mig istället.Dom verkar ha mycket bra och blandade artister som har konserer i Vegas...då vi var där hade Motley crue konser där,jag var ju och så JLo sen skulle Billy Idol dit och sen Iron Maiden m.m
Säkert många av er som läser min blogg  har varit in på nåt Hard Rock Cafe....vad gillar ni deras stil och var har ni besökt Hard Rock??
Ja från rock så skall det bli romantik....kika in och se i nästa inlägg vad härligt jag bjuder på (eller det är egentligen min kompis som bjuder på det) och vilken härlig plats !!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar