tisdag 1 mars 2016

Tvätta munnen med tvål !!

Det har säkert många fått höra då ni var små..." om man  säger fula ord så tvättas munnen med tvål"...och där med basta!!
Men då man ser dessa härliga tvålar så skulle man absolut kunna tvätta munnen med tvål...man skulle ha god lust att äta upp dom.Alltså kolla hur härliga mästerverk gjorda i tvål.
Denna härliga shop hittade jag då vi var i Las Vegas och kunde inte motstå att gå in...men priserna var dyra på dessa tvålar så dom fick snällt bli på hyllan.
Så ni som är på väg till Las Vegas gå in på hotell MGM grand där det finns ett shoppingcenter så hittar ni denna härliga shop.
Rekomenderar att gå in och dofta och njuta...verkligen en fröjd för ögat.Helt otroligt fint....skulle som sagt priserna varit lite lägre så skulle jag absolut ha köpt med  mig några tvålar.
Men  nästa gång jag åker till Vegas så vet jag att jag absolut måste in i denna shop igen för att dofta och titta och tror nog att jag måste köpa med mig hem en söt liten tvål som prydnad :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar