lördag 21 maj 2016

Igen en gång ett farväl!!

Blivit lite trögt med inlägg men så är det då man är på semester...fullt upp från morgon till sena kväll och när jag väl på kvällen skulle kunna blogga ja då har ögonen farit fast.
Hade igen en jobbig jetlag då jag kom till Usa och just då jag lite kommit fast i rytmen där så då är jag tillbaka igen på finsk mark.Kom hem igår kväll  och skall idag på jobb och nu börjar kl vara runt ett på dagen och jag känner att nu är  jag skit trött och måste bara få sova (kl är tre på natten i usa).Skall faktiskt ta mig en powernap nu och sen se på ishockey som lite gått förbi då jag varit i Usa ...efter det är det bara att igen packa kassen och fara ut och "resa".....skall jobba ett par dar (måndag kväll) sen börjar min lediga vecka igen.
Jag har säkert poenterat om det tidigare att jag inte gillar att flyga lika mycket som jag gillade förr ,har faktiskt lite obehag att sitta där uppe och veta att det inte finns fast mark under fötterna....och dagen före vi skulle sätta oss på planet för att flyga till Finland så  läser vi på nätet om planet som störtat mellan Frankrike och Egypten..inte kul alls.
Men nu är jag hemma igen och flygresan gick bra förutom att i början var det ganska hoppigt o gropigt på grund av mycket turbulens.Hade ju denna gång direkt flyg( Norwegian) från LAX till Arlanda och det var superskönt att inte behöva byta plan.Flygresan tog ca 10 timmar och sen var det till Finnair till Åbo via Helsingfors...så det gick snabbt och smidigt.Tummen upp för direktflyg till LA.
Dags för hemmfärd från LAX
 
 
 
 
 
Lämnade mitt hjärta i Californien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar