söndag 15 maj 2016

Min favoritstad i Lego

Ja vilken stad kan det vara ...jo Las Vegas.
Helt fantastiskt att se en stad som jag gillar supermycket plötsligt har du den framför dina ögon helt uppbyggd i Legon....en hel del kända hotell och till och med det hotellet jag bodde på senast MGM grand.Det super häftiga tornet Stratospher fanns också uppbyggt i Lego...jag var heeelt facinerad.

Otrligt dom som sitter och planerar detta och sen bygger upp allt detta med legobitar...lyfter verkligen hatten.En del saker som vi såg på legoland var uppbyggt med ca 380 000 lego bitar då vet ni vilka mängder lego det rör sig om att bygga upp lite större saker.

Helt otroligt för den som uppfann legobiten...trodde säkert aldrig att det skulle bli ett så här stort koncept...kanske man borde sätta sig ner och gnugga hjärncellerna och försöka hitta på någon leksak som blir en hit ;)


 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
¨Hotellet jag bodde på senast jag var i Las Vegas

 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar