måndag 30 maj 2016

Balkongen i sommarskrud.

Oj vad det var roligt att pynta balkongen i sommarskrud.....känns så luftigt och fräscht fast den inte är så stor.
Jag använder mycket balkongen  så här under sommaren och annars också....skönt att sitta där och ta sin morgon fika,läsa en bok,sitta ute och blogga,mysigt efter bastun att sitta där och svalka sig..... jag vill ha den till ett sk extra rum...och det är ju så bra då den är inglasad så gör det inget fast det regnar,blåser eller snöar.
Ibland har man sett  folk ha sina balkonger som typ ett extra förråd...fullproppat med saker,lådor ,bråten och allt möjligt skit och dom  ryms nästan inte själva  ut på balkongen.
Nej tack jag vill ha användning av vår balkong....och därför är det så roligt och ha den mysig och pyntad och som ni märker så försöker jag pynta efter årstiderna med olika färgtema och olika inrednings prylar.....nu är det lite så där new england stil med vitt och usa tema och stjärnor.
Skulle kunna sitt hur länge som helst där ute och njuta.
Pricken på i så köpte jag en tomatplanta...så nu kan vi gå och smaska små tomater direkt från balkongen :)
Växterna är till största delen konstgjorda...ampeln med vita blommor och tomatplantan är äkta resten är feik.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar